Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 2 "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ"


Η  ανάρτηση αυτή γίνεται για το β΄ μάθημα της Μελένιας και  αφορά τη φωτογραφία και τα στοιχεία που περιέχει.Η εργασία ήταν προαιρετική αλλά ήθελα να την κάνω για να εξασκούμαι.Το θέμα είναι ότι μου τελείωσε το μελάνι στον εκτυπωτή και δεν κατάφερα να βγώ να αγοράσω καθώς με ταλαιπωρεί μια ίωση!!Το έκανα λοιπόν κουτσά στραβά όπως μπορούσα!!Δεν μου βγήκε όμως όπως θα ήθελα αλλά δεν πειράζει!Λοιπόν, η Μελένια ανάρτησε κάποιες φωτό στο μάθημα και διαλέξαμε μία από αυτές ή και περισσότερες για να φτιάξουμε μια σύνθεση!!!Ελπίζω να "βλέπετε"!! :) Υ.Γ.αναρτώ και την φωτογραφία που διάλεξα για να δείτε πως είναι καθως στην σύνθεση δεν φαίνεται ιδιαίτερα!

5 σχόλια:

  1. εμενα μου θυμιζει καλοκαιρι. ειδικα σημερα που βρεχει εχω αναγκη απο ηλιο και θαλασσα. μου αρεσει ο ηλιος με τα γυαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η σύνθεσή σου.....καλοκαιράκι...συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ κορίτσια!!!!αγαπημένη εποχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφη και καλοκαιρινη συνθεση
    να εισαι καλα


    Υ.Γ αν θες βγαλε την λεκτικη επαληθευση ειναι πολυ κουραστικο να αλλαζουμε γραμματοσειρα
    ευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ Ειρήνη μου!Έβγαλα και τη λεκτική επαλήθευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....