Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΚΑΡΤΑ-CARD


Γεια σας!!!Τι μου κάνετε σήμερα???Εγώ καλά!Ο μικρός μου κοιμήθηκε για μεσημεράκι και είπα να χαζέψω λίγο στο διαδίκτυο και να αναρτήσω και μια καρτούλα για το σκετς της Αναστασίας στο Get Creative .Είναι μια καρτούλα για νεογγένητο αγοράκι!Eίναι λυτή και με λίγα στοιχεία αλλά ελπίζω να σας αρέσει..Τον ελεύθερο χρόνο μου αυτές τις μέρες τον σπαταλάω σε κάποια βιβλία ευχών γάμου που φτιάχνω και καθώς ειναι η πρώτη φορά  λίγο δυσκολεύομαι.. :( Θαυμάζω τις κοπέλες που φτιάχνουν στη μπλογκογειτονιά τόσο όμορφα βιβλία ευχών
!!Μπράβο σας κορίτσια!!Έτσι λοιπόν έχω λίγο παραμελήσει τις καρτούλες!!Τέλος πάντων ελπίζω να τα καταφέρω με τα βιβλία  ευχών...see you...:))

17 σχόλια:

  1. Oh how sweet I love your card!!!
    love the buttons great idea!!
    Thank you so much for playing with us at Get Creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ είναι γλύκα!πόσο μου αρέσει το σκουληκάκι!καλή επιτυχία και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερίνα μου καλησπέρα! Είναι πολύ όμορφη και χαρούμενη! Τρελλάθηκα με την κάμπια! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρέλα η νεογέννητη κάρτα, Χα χα! Και για το βιβλίο που ετοιμάζεις είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα!!! Φιλιά στην ηλιόλουστη Κρήτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερίνα είναι κουκλίστικη, ό,τι πρέπει για μωράκι!! Μπραβο σου για την προσπάθεια! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Erina what a great card, fun and cheery with lovely images and papers made me smile. Thanks for joining us at Get Creative.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ κορίτσια για τα όμορφα σχόλια σας!!!Τhanks a lot girls!!!!!!!!!!!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ γλυκιά καρτούλα!Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός των χρωμάτων! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I'll agree with the rest of the girls ... very cute card!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ζουζουνίστικη!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. This card is so sweet and cute. thanks for playing along with get creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες δημιουργίες βλέπω, Κρήτη βλέπω, εμένα δε βλέπω.. Καλώς σε βρήκα! Όμορφα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Thanks Channa!!!
    @Γεια σου λΕλένη καλως σε βρήκα και ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....