Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Tags..





Kαλησπέρα!!Τι μου κάνετε??Σήμερα δρόσισε λιγάκι γιατί χτες ανέβηκε η θερμοκρασία!!Πως τα περάσατε το σαββατοκύριακο?Εμείς ήσυχα!!Σπίτι!!Βρήκα ευκαιρία και δημιούργησα!!Απόψε θα σας δείξω κάποιες ετικέτες(tags)που έφτιαξα!Τα περισσότερα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι της Κ&Company και μου ήρθαν πριν λίγες ημέρες από την Αμερική!!Τα tags αυτά θα τα χρησιμοποιήσω σε δωράκια αλλα και σε διάφορες συνθέσεις!!Ελπίζω να έχετε μια όμορφη εβδομάδα να μην το βάζετε κάτω και να θυμάστε για ότι στραβό συμβαίνει μπόρα είναι θα περάσει!!Καλό σας βράδυ!!!

10 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που τα έκανες!!! Όλα είναι ένα και ένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Κική μου!!!Να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα κι από μένα! Πανέμορφα είναι όλα, μπράβο σου Ερινακι!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Έφη μου!!Σε ευχαριστώ!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eρίνα είναι καταπληκτικα!!!!μπράβο σου!!!καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερίνα μου είναι όλα τέλεια! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο! Πραγματικά τα στόλισες πανέμορφα! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας κοριτσια!!!Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας λόγια!!Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φοβερά!!ιδίως το bliss με το χταπόδι...τέεεελειο!!μπράβο σου βρε φιλενάδα!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ φιλενάδα!!!Φιλιάαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....