Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Παντοφλάκια!!!

Γεια σας!!!Ζέστη σήμερα ε??Μια ανάρτηση για τα πρώτα παντοφλάκια που επιχείρησα να διακοσμήσω!!Τόσο καιρό τα έβλεπα από κοπέλες που τα φτιάχνουν και τα ζήλευα..Ε λοιπόν το τόλμησα και αυτό!!Έφτιαξα ένα ζευγαράκι και πάω για το δεύτερο..Ήδη αυτό που αναρτώ το δώρισα στη νονά του μικρού μου την Τίνα αφού κυρίως αυτή μου έβαλε την ιδέα..Δεν είναι και τόσο δύσκολο τελικά..Πήρα τις σαγιονάρες από την αγορά και τις διακοσμητικές χάντρες από μαγαζί με φο..πολύ οικονομικά..Με βοήθησαν και κάποια tutorial που βρήκα στην αναζήτηση του google καθώς και το site ftiaxto.gr που σε κάποιο θέμα του δείχνει παντοφλάκια διακοσμημένα με κοχύλια βήμα βήμα!!Επίσης και εδώ εχει τον τρόπο για να φτιάξετε τις σαγιονάρες lucas.com..Εγώ έκανα τις τρυπούλες με το εργαλείο για τις ζώνες πέρασα το κορδονάκι και έδεσα κόμπο πάνω το βραχιολάκι!Επίσης στους κόμπους επάνω έβαλα δυνατή κόλλα για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα φύγουν τα μπιχλιμπίδια!!Αυτά για σήμερα τα λέμε σύντομα..Καλά να περνάτε...Φιλιά....

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Ερινάκι,περιμένουμε να δούμε και τη συνέχεια!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι υπέροχα!!!σε βρίσκω πολυτάλαντη!!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια τα σαγιοναράκια περιμένουμε και τι δεύτερο ζευγάρι! Και εγώ θέλω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή φαίνεται και πολύ διασκεδαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
    @Όλγα είναι αρκετά διασκεδαστικό να το δοκιμάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....