Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

First Year Book...

το εξώφυλλο..

και κάποιες εσωτερικές σελίδες..



Γεια σας απανταχού bloggers!!Τι κάνετε??Έλειψα λίγες μέρες από την γειτονιά μας και μου λείψατε...Βέβαια βλέπω ησυχία στα σπιτάκια σας οπότε συμπεραίνω πως κάνετε διακοπές ή ζεσταίνεστε αρκετά για να δημιουργήσετε ή για να γράψετε....και εγώ αυτές τις μέρες έσκασα από την ζέστη...σήμερα είναι λίγο καλύτερα γιατί φύσηξε ένα αεράκι και βοήθησε να πέσει λιγάκι η θερμοκρασία!!Λίγα πράγματα έφτιαξα αυτές τις μέρες...περισσότερο έξω ήμασταν και βολτάραμε από την μια άκρη της Κρήτης στην άλλη!!Έφτιαξα ένα βιβλίο για τον πρώτο χρόνο μιας γλυκιάς μπέμπας που μου ζήτησε μια καλή μου φίλη και μια κάρτα για μια βάπτιση που έγινε την Κυριακή που μας πέρασε και συνόδεψε το δωράκι μας!!!!Αυτά τα λίγα για σήμερα!!Ελπίζω να περνάτε πολύ όμορφα και ξέγνοιαστα!!!Φιλιά πολλά!!!!

17 σχόλια:

  1. Ερινακι μου γλυκο..να σαι καλα..υπεροχο το εκανες..πολυ ομορφη δουλεια..και η καρτα σουπερ..να περνας ομορφα..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερίνα είναι μία γλύκα!!!Πανέμορφο!!Ειδικά η ιδέα με τους φακέλους μου άρεσε πολύ!Αλήθεια τι φάκελοι είναι??Πολύ ωραία δουλειά!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Katerina WOWW....your cover is absolutely gorgeous!
    beautiful work!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερίνα είναι πάρα πολύ όμορφο! Η ιδέα με τους φακέλους είναι τρομερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή η ιδέα με τους φακέλους!!! Τέλειο το αποτέλεσμα και άψογα εκτελεσμένο!!!! Αγάπη μου, για την κάρτα δεν έχω λόγια είναι το κάτι άλλο!!!! Φοβερή δουλειά και σε αυτή!!!! Σε φιλώ Ερινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερινάκι είναι υπέροχο! Και η ιδέα με τους φακέλους εκπληκτική! Αλλά και η καρτούλα μια γλύκα! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε θαυμαζω ποτε δεν θα το καταφερω να το κανω σε περιμενω στο σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε βρε καλω σε βρηκα παλι μερικα σχεδια σου ειναι μουρλια τα χαζευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....