Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

New Cards...

Iδέες φοβερές από το doodling for papercrafters...Aliki
thanks again from here!!!!!!!!!

Η καρτούλα για τα γενέθλια του Γιώργου που πλησιάζουν..

Clean &simple για κοριτσάκι..
Το σκετς της Ειρήνης..
Ελάχιστα πειραγμένο το σκέτς..Τα μπάνερ ιδέα της Ειρήνης!


Καλημέρα, καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!Σήμερα μας συννέφιασε ,έβρεξε και είχαμε και μικρή πτώση θερμοκρασίας,λέτε να μας τελείωσε το καλοκαίρι???Τέλος πάντων μια ακόμη ανάρτηση με μπόλικες κάρτες!!!!Κάρτες να φάν και οι κότες..lol στείλτε διευθύνσεις να σας στείλω κάρτες..έχω πολλές αλλά πόσο πολύ μ'αρέσει να φτιάχνω κάρτες δεν λέγεται...Λοιπόν εδώ έχω μαζεμένες 4 κάρτες....και όλες είναι για τις προκλήσεις του get creative...Και είναι: η πρώτη με doodling από την Eleni, η δεύτερη κάρτα γενεθλίων από την Melenia, η τρίτη είναι clean and simple από την Marie και η τέταρτη με σκετς από την Irini..(το σκετς το έβαλα λίγο πλάγια και την καρτούλα την εμπνεύστηκα από την δεύτερη της Ειρήνης και πάλι τα μπανεράκια είναι με washi tape!!!Ελπίζω να σας αρέσουν!!!Να περάσετε μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!!Φιλιά!

19 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικές οι κάρτες σου!!!Η μια πιο όμορφη απο την άλλη!!!Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απίθανες είναι όλες Ερινάκι μου! με μια μικρή αδυναμία στην κάρτα των γενεθλίων του μικρού! χιχι! καλή επιτυχία! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ όταν ένα άτομο κάνει διαφορετικά πράγματα με εξίσου μεγάλη επιτυχία. Αυτό λέγεται ταλέντο. Μπράβο και πάλι μπράβο, Ερίνα, για καθεμία από τις κάρτες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχες ολες...με ιδιαιτερη αδυναμια στηντελευταια!!ειναι στο στυλ μου!!!!φοβερες Κατερινα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!Διαβάζω κοιτάζω ψάχνω παίρνω ιδέες από όλες και απλά παίζω για να διασκεδάζω και να αλαφρύνω πολλές φορές την διάθεση μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες όλες οι καρτούλες σου Ερίνα ... το doodling ειναι μέσα στο πνεύμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολες υπέροχες !αλλα ξεχωρίζει αυτή με τα banner!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Well I think your CAS card is the best but then I would wouldn't I !!!! No really all of them are sensational and I love how different they all are you are such a talented and proliferate crafter WELL DONE ! Thanks so much for supporting us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέέέ!!!! Ερίνα πάντα μου άρεσαν πολύ οι κάρτες σου, αλλά μου φαίνεται ότι αυτόν τον μήνα έχεις πάρει φόρα και είναι η μία καλύτερη από την άλλη πραγματικά! Τι να πρωτοπώ; Το doodling Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ, το αγορο-αστεράκι φανταστικό (έχω και τρέλα με τα αστέρια!), η CAS σκέτη γλύκα, το σκες της Ειρήνης πανέμορφο... και όλες τόσο μα τόσο διαφορετικές μεταξύ τους... μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να στε καλά βρε κορίτσια σας ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε Ερίνα πραγματικά μπορεί να τις κοιτάω και να τις ξανακοιτάω εδώ και ένα δεκάλεπτο!Τι έχεις κάνει?Είσαι φοβερή!Μπράβο σου πραγματικά μπράβο σου!Αγαπημένη δεν μπορώ να βρώ μου αρέσουν ΟΛΕΣ!!!!
    Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα αρχίσω πάλι τα επιφωνήματα λέμε....με σένα στέρεψα ποιά εγώ απο λέξεις χαχα θαυμασμού!!! Θα πώ και πάλι απλά τέλειες με μια μικρή προτίμηση στο αγοράκι αστεράκι που είναι το κάτι άλλο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Lovely cards, great work! Thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω Ερινακι μου τελείες οι κάρτες σου....Φανταστικές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. katerina...wow you have done a fabulous job!!! what can i say I adore your take on all the challenges!
    thank you so much for taking part!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι όλες φανταστικες!!!!! καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. thanks a lot girls!!!!ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....