Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

SPRING TIME...





Στην σύνθεση είχα ξεχάσει το "r" στο spring...αλλά νομίζω όταν την τράβηξα
είχε περισσότερο φως οπότε σας βάζω και αυτή...



Αγαπημένη εποχή η Άνοιξη...Μπορεί να είναι η εποχή των αλλεργιών...και να ταλαιπωρούμαστε λιγάκι, δεν παύει όμως να μας γεμίζει συναισθήματα,χρώματα και μυρωδιές..Για μένα η καλύτερη εποχή...Λατρεύω τα ανθισμένα δέντρα και λουλούδια που μοσχοβολάν αλλά και τον ζεστό ήλιο που δεν σε παραζεσταίνει...Αγαπώ την εποχή γιατί θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια στο χωριό που είναι γεμάτα από υπέροχες εικόνες...Αγαπώ το Πάσχα γιατί με κάνει να έχω μια γλυκιά μελαγχολία και στο τέλος με γεμίζει αισιοδοξία η Ανάσταση...γιατί μου θυμίζει πως μετά την ανηφόρα έρχεται και "ίσιος" δρόμος αλλά και η "κατηφόρα"..Για αυτά αλλά και για πολλά ακόμη αγαπώ την άνοιξη...Και κάθε τέτοια εποχή θυμάμαι μια φωτογραφία μου....μικρό παιδί στον κήπο μας με την μαμά μου...να ήμαστε   δίπλα στα ανθισμένα λουλούδια...Την βλέπω στο παιδικό μου άλμπουμ και συγκινούμε όταν αντικρίζω την ίδια στάση μετά από χρόνια με την μαμά μου και τον γιο μου.... έτσι πέρυσι αυτή τη φωτογραφία την έκανα layout και την έδωσα δώρο στη μαμά μου στην γιορτή της μητέρας...δεν μπορώ να σας περιγράψω πως συγκινήθηκε...Το καλύτερο δώρο που πήρε σε όλη της ζωή μου είπε...Και φέτος λοιπόν...η ίδια φωτογραφία διακοσμήθηκε αυτή τη φορά για το άλμπουμ του μικρού...πιο παιχνιδιάρικα στολισμένα αυτή τη φορά...Ελπίζω κάποια στιγμή να σκανάρω και την δικιά μου φωτογραφία και να την φτιάξω σε ένα layout....αν και είναι λίγο vintage και δεν τα πάω καλά με το στυλ αυτό..Δεν θα σας κουράσω άλλο...Η σύνθεση αυτή είναι για την πρόκληση του scrapbooking in Greece που έχει ως θέμα την άνοιξη!!!!Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!!Φιλιά πολλά!!!Υ.Γ εδώ είναι το περυσινό layout http://rozkardies.blogspot.gr/2012/05/my-mother.html....

15 σχόλια:

  1. Ερινάκι μου τι φανταστική σύνθεση γεμάτη όμορφες λεπτομέρειες, υπέροχο στήσιμο και μια φωτογραφία που μιλάει στην καρδιά! Με συγκίνησες ♥ Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να έχεις πάντα την άνοιξη μέσα σου!
    Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες μαζί μας!
    Απίθανη συμμετοχή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με κάλυψε η Κατερίνα!
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η!!!
    Απλά υπέροχη!
    Μπράβο σου Ερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική!!!! Μπράβο, Ερινάκι!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι σίγουρη ότι και στο vintage θα διαπρεψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφη!!!!!!μπράβο σου!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κορίτσια να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι απλά καταπληκτική Ερινάκι μου! τα χρώματα απίθανα, το λαδί με το άσπρο φοβερός συνδυασμός! οι τεχνικές σου έδεσαν τέλεια με το στήσιμο σου και με την αίσθηση της άνοιξης...απλά τέλεια σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ερίνα είναι τέλεια!!!!! Πωπω εκπληκτική, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι φανταστική!!!Λατρεύω την άνοιξη και η σύνθεση σου είναι πανέμορφη!!!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερινάκι μου η σύνθεση είναι άκρως ανοιξιάτικη!!!! Με αλλεργίες ή χωρίς το σίγουρο είναι ότι η διάθεση αλλάζει και αν κρίνω από τον κήπο σας, η δική σας διάθεση άλλαζε και αλλάζει νωρίτερα!!!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απιθανη!!μου αρεσει πολυ πολυ!τα χρωματα,το στησιμο και φυσικα τα υπεροχα πλεχτα που δινουν αλλη αισθηση στη σελιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάλιο αργά παρά ποτέ... Την είχα δει την σύνθεσή σου στο SIG, αλλά δεν προλάβαινα τότε να αφήσω σχόλια. Μιλάμε είναι εξαιρετική Ερίνα μου, μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τέλεια σύνθεση Ερινάκι!!!!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....