Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Hello baby!!



Καλημέρα γειτονιά!!!Μετά από αρκετές μέρες απουσίας....(η ζέστη είναι ανυπόφορη...καμία όρεξη για δημιουργία)....επιστρέφω και θέλω να σας δείξω μια σύνθεση που έκανα με το σκετς από  το blog chictags!!Την έκανα πριν αρκετές μέρες και εμπνεύστηκα από την πολύ ταλαντούχα φίλη μου Aliki!! Είναι μια σύνθεση στο πλαίσιο των δοκιμών μου στο πιο λυτό και καθαρό στυλ..Άλλωστε σε αυτό συμβάλουν οι φωτογραφίες που είναι από τα νηπιακά χρόνια του Γιώργου...και δεν θέλω να τις φορτώσω ιδιαίτερα!!!Ο μικρός βέβαια όταν την είδε μου είπε...πότε θα την τελειώσεις??....χαχαχα έχει συνηθίσει τελευταία τις πιο χρωματιστές και του έκανε εντύπωση όταν του είπα ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο!!!Τέλος πάντων μην σας πολυζαλίζω και γω...φτάνει η ζέστη!!!!!Καλά να περνάτε!!!Τα λέμε σύντομα...ελπίζω!!!

3 σχόλια:

  1. Την λατρεύω! και όχι επειδή είναι πιο πολύ στο στύλ μου αλλά επειδή ότι και να φτιάχνεις είναι πάντα τόσο προσεγμένο και καλόγουστο! ...α και με κέρδισε και το πουά χαρτάκι!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερίνα μου ειναι πανέμορφη! Ισορροπημένη παιχνιδιάρικη και αγοριστικη! Καλη επιτυχία σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....