Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

ME AND MY BROTHER...








scrap n pieces moodboard
Καλησπέρα φίλες και γείτονες!!!!Σήμερα θα σας δείξω μια πολύ messy σύνθεση με πολύ ροζ(καθόλου δεν μπορώ να το διαχειριστώ αυτό το χρώμα)που με παίδεψε αρκετά καθώς δεν μου βγήκε όπως θα ήθελα και δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα!!Νομίζω ότι με περιόρισε το ροζ που δεν το συμπαθώ καθόλου και μου έβγαλε αρνητική ενέργεια!!Τέλος πάντων αφού την ολοκλήρωσα την αναρτώ μιας και την ξεκίνησα αφού εμπνεύστηκα από το moodboard του scraps n pieces που είναι πανέμορφο!!Στην φωτογραφία είμαι εγώ παρέα με τον αδερφό μου στην βάπτιση του Γιώργου!!Πάντως για μια ακόμη φορά δεν μπορώ να βγάλω σωστή φωτογραφία και ειλικρινά σκέφτομαι να παρατήσω την διαδικασία του αναρτώ στο blog και σε μεγάλο βαθμό φταίει αυτό!!Δεν το έχω καθόλου με την φωτογραφία!!Σκέτη απογοήτευση είναι!!πφφφ μην σας κουράζω άλλο!!!Αυτά για σήμερα!!!Φιλιά πολλά!!
Words&Paintery colours
Hello all this is a really messy and mix media layout!!With this page i participate to this month challenge at words & paintery!!!The colours are gold, orange and pink with a neon touch!!Not my very favourite but i tried it!In the photo you can see me and my brother celebrating my son's baptism!!Thanks for stopping by!!See you soon!!!

11 σχόλια:

  1. Καλε τι δε σου αρεσει στις φωτογραφίες....πεντακάθαρες και μια χαρά κοντινές είναι, όλα φαίνονται !! Ωραιότατες είναι, μην παιδεύεσαι....
    Σουπερ πρόσχαρη η ροζ σελίδα σου και τη βρίσκω ιδιαίτερα λαμπερή και γιορτινή!! Κατευθείαν βγαλμένη απο το moodboard !! Πολύ ωραία συμμετοχή, μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο background Ερινα, με χρώματα και υφές! Σε ευχαριστούμε που επαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική η σύνθεση σου,πάρα πολύ όμορφη!!! Τις φωτογραφίες σου, τις βρίσκω υπέροχες,πεντακάθαρες και καλά εστιασμένες και πιστεύω ότι το έχεις με τη φωτογραφία!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Gorgeous page! There is so much to see! Thank you for joining Words&paintery this month!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα θα σε μαλώσω! Γιατί τόσο αρνητική με το ροζ? Μια χαρά χρώμα είναι! χιχι!...σε καταλαβαίνω απόλυτα αλλά, και λυπάμαι που στο χαλάω, η σύνθεση σου τα σπάει! το φόντο σου είναι για άλλη μία φορά ΑΠΙΘΑΝΟ! τι έχεις βάλει πάνω νομίζω μόνο απο κοντά θα μπορεσω να καταλάβω! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή και αυτόν τον μήνα φίλη μου!και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I like your stunning background-work !!...Have a nice day...Hugs from The Netherlands..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα καθόλου αρνητική ενέργεια δε μου βγάζει Ερίνα μου!Σ ε βρίσκω αυστηρη με τον εαυτο σου!Είναι πολύ όμορφη!!!! Απλά μου φαίνεται έχεις υιοθετήσει τις γαλαζοπράσινες αποχρώσεις μια και περιτριγυρίζεσαι από αντρες ,οποτε κάπως σου φαίνεται το ροζ ε ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Ερίνα μην ακούω τρελά! Το ροζ σου πάει να ξέρεις :) οπότε για ξαναδές το μπορεί να το αγαπήσεις χιχιχι Σούπερ η σύνθεση, φοβερές λεπτομέρειες στο φόντο σου! μούτσου μούτσου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....